ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Οι περισσότερες από τις υπηρεσίες μας απαιτούν χρόνο για τη σωστή ετοιμασία του χώρου και των προϊόντων που χρησιμοποιούνται. Για τον λόγο αυτό, παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τις παρακάτω πολιτικές σχετικά με τις κρατήσεις και ακυρώσεις ραντεβού:
- Σας παρακαλούμε να μας ενημερώνετε τουλάχιστον 24 ώρες πριν για οποιαδήποτε ακύρωση. Η ακύρωση μπορεί να γίνει online, αλλά απαιτείται επίσης τηλεφωνική επικοινωνία αν η ακύρωση γίνεται εντός 24 ωρών από το ραντεβού.
- Για μη εμφάνιση ή ακύρωση εντός 4 ωρών, θα χρεώνεται το 50% της υπηρεσίας για επαναπρογραμματισμό. Αν έχετε Δωροεπιταγή, θα αφαιρείται το 50% της αξίας της. Αν έχετε Πακέτο, θα αφαιρείται το 50% της αξίας μίας υπηρεσίας στην κανονική της τιμή.
- Για υπηρεσίες που απαιτούν εγγύηση με πιστωτική κάρτα και δεν ακυρώνονται εντός 4 ωρών, θα χρεώνεται το 50% όλων των υπηρεσιών που έχουν κρατηθεί.
- Υπηρεσίες άνω των 2 ωρών ή κρατήσεις για πολλαπλά άτομα που υπερβαίνουν συνολικά τις 2 ώρες, απαιτούν εγγύηση με πιστωτική κάρτα. Σε περίπτωση online κράτησης, θα σας καλέσουμε για εξουσιοδότηση της κάρτας. Η κάρτα δεν θα χρεωθεί εκτός κι αν ισχύσει η πολιτική ακύρωσης.
- ΑΦΙΞΗ: Παρακαλούμε να προσέρχεστε στην ώρα του ραντεβού σας. Οι νέοι πελάτες θα συμπληρώσουν φόρμα και θα γίνει σύντομη συμβουλευτική πριν την έναρξη της υπηρεσίας – όλα περιλαμβάνονται στον προγραμματισμένο χρόνο.
- ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ: Αν εμφανιστείτε με συμπτώματα ασθένειας (βήχας, φτέρνισμα, συμφόρηση), ενδέχεται να αρνηθούμε την υπηρεσία και θα ισχύσει χρέωση για επανακράτηση. Το αν θα πραγματοποιηθεί η υπηρεσία εξαρτάται από τη διακριτική ευχέρεια του θεραπευτή.
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΩΡΟΥ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ: Μόνο ο πελάτης που λαμβάνει την υπηρεσία επιτρέπεται στον χώρο θεραπείας. Οι υπόλοιποι πρέπει να περιμένουν στον χώρο αναμονής. Δεν επιτρέπονται παιδιά στον χώρο θεραπείας.
- ΕΣΩΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ: Παρέχονται για τη διευκόλυνσή σας.
- ΧΑΜΕΝΑ Η ΚΛΕΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ: Το Quick Spa δεν φέρει ευθύνη για απώλεια προσωπικών αντικειμένων. Κρατήστε τα πάντα μαζί σας.
- ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ: Παρακαλούμε θέστε τα σε σίγαση ή δόνηση, για να διατηρείται η ηρεμία του χώρου.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ: Αν καθυστερήσετε, ενημερώστε μας τηλεφωνικά. Θα προσπαθήσουμε να σας εξυπηρετήσουμε, αλλά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε πλήρη διάρκεια της υπηρεσίας.
- ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ: Δεκτές εντός 2 εβδομάδων, μόνο με απόδειξη αγοράς.
Αν δεν έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί: επιστροφή πλήρους αξίας σε δώροεπιταγή.
Αν έχει χρησιμοποιηθεί: επιστροφή 50% της αξίας σε δώροεπιταγή (κατά διακριτική ευχέρεια του Spa).
- ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ: Ισχύουν για 6 μήνες, δεν επιστρέφονται και δεν εξαργυρώνονται σε μετρητά. Πρέπει να προσκομίζονται κατά την υπηρεσία.
- ΚΑΡΤΕΣ ΔΩΡΟΥ: Ισχύουν για 2 χρόνια, μη επιστρέψιμες και μη εξαργυρώσιμες σε μετρητά. Πρέπει να προσκομίζονται κατά την υπηρεσία.
- ΠΑΚΕΤΑ/ ΣΕΙΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: Μη επιστρέψιμα, μη μεταβιβάσιμα, δεν εξαργυρώνονται σε μετρητά. Πρέπει να χρησιμοποιηθούν εντός της αναγραφόμενης διάρκειας.
- ΠΛΗΡΩΜΕΣ: Δεχόμαστε μετρητά και όλες τις κύριες πιστωτικές κάρτες (εκτός από Amex). Δεν δεχόμαστε επιταγές.
- ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ: Δεν περιλαμβάνεται στην τιμή. Προτείνεται 5–10% της συνολικής αξίας της υπηρεσίας. Δεν είναι υποχρεωτικό αλλά είναι ευπρόσδεκτο.
- ΗΛΙΚΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ: Οι πελάτες πρέπει να είναι άνω των 18 ετών. Όσοι είναι κάτω των 18, πρέπει να συνοδεύονται από γονέα ή κηδεμόνα.
• TREATMENT ROOM POLICY: Only the client receiving a service is allowed in the treatment room at the time of service. All other guests must wait in the waiting area, there are no exceptions except for those under the age of 18 as they must be accompanied by an adult at all times. Only the client receiving a Spa service is allowed in the treatment room. Please do not bring anyone under the age of 18 with you.
- ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ: Επιθυμούμε να χαλαρώσετε και να απολαύσετε τη φροντίδα. Συνιστούμε να μην φέρνετε παιδιά, για την ασφάλεια όλων και για να διατηρείται η εστίαση του θεραπευτή στις ανάγκες σας.
ΆΡΝΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ: Το Spa διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει ή να αρνηθεί την υπηρεσία αν ο θεραπευτής αισθανθεί ότι απειλείται, παρενοχλείται, ή αν η υπηρεσία δεν είναι κατάλληλη για τον πελάτη λόγω ιατρικού ιστορικού ή άλλων λόγων.